The best Side of طراحی وب سایت املاک

Wiki Article



شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که مشتریانی با شما تماس می گیرند و شما خانه یا ویلایی را به آنها معرفی می کنید و از شما درخواست عکس و مشخصات ملک را می خواهند.

پس از اینکه از طراحی، رابط کاربری و عملکرد وب سایت خود کاملاً راضی بودید، نوبت به انتشار مستقیم آن می‌رسد. 

از خدمات دیجیتال مارکتینگ آریا تهران فروش سایت آماده املاک میباشد. به این ترتیب شما می توانید از میان ده ها نمونه طراحی سایت مشاور املاک طراحی املاکی که به سلیقه شما نزدیک تر است و دارای امکانات مورد نظرتان است را انتخاب کنید.

آیا بسته های طراحی و راه اندازی وب سایت شامل پشتیبانی و گارانتی میشوند ؟

تیم طراحی سایت وسئو وب داران هم با شناخت کاملی که از قواعد و اصول سئو دارد می تواند سایت املاک شما را به سمت رتبه های بالا در موتورهای جستجو هدایت کند.

بله ، در صورت عقد قرارداد تولیدمحتوا طراحی سایت املاک بیش از یکماه به ترتیب شامل ۵ ، ۱۰ و ۲۰ درصد تخفیف از کل مبلغ میشود.

بسیاری از کاربران در فضای اینترنت از طریق تبلت ها و گوشی های هوشمند خود وب گردی می کنند، پس لزوم تطبیق نمایش سایت شما با این گونه دستگاه ها کاملا مشخص است.

شما با داشتن یک سایت مناسب برای تجارت آنلاین خود می‌توانید به مزایای بسیاری دست پیدا کنید که در این بخش برخی از این مزایا را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

- امكان جذب مشتريان از طريق وب در شهر خودتان و ساير شهر هاي ايران

بله ، با مراجعه به قسمت پشتیبانی سایت و سفارش دامنه مدنظر با پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.

امروزه طراحی وب سایت املاک و مستغلات به مقوله‌ای بسیار پیچیده تبدیل شده است. زیرا بازاریاب‌ها روش‌های مختلف و نوآورانه‌ای را برای ایجاد وب سایت‌های ایجاد کرده‌اند و البته که بیشتر مورد توجه کاربران و تاثیر بسزایی در فروش آنلاین گذاشته‌اند.

اگر هم اکنون برای کسب و کار خود به فکر طراحی سایت در صومعه سرا هستید ، میتوانید با ما تماس بگیرید. مشاورین ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

- امکان اضافه ، حذف و ويرايش اطلاعات و گزينه هاي مربوط به املاک 

بله ، با پرداخت مابه التفاوت تعرفه بین دو بسته راه انداز و هزینه جهت کانفیگ این امکان وجود دارد.

Report this wiki page